måndag 6 februari 2012

Boktips!

Hej Bloggen!

Idag ska jag tipsa om böcker som jag lånade från bibblan i Fredags! Hon som är författare på dom här böckerna heter Ingrid Olsson.

Den här boken heter Långt ifrån kär som ni ser . Det är den andra boken i serien om Linneá Svensson, 11 år. Jag har inte läst ut den än men den handlar om att det ska börja en ny kille i Linneás klass som heter Vilmer.

Den första boken i serien heter Långt ifrån cool och den läste jag ut i helgen så den är i skolan och ska redovisas för min lärare. Så den är inte på bild.






Den här boken är den tredje i serien om Linneá. Och som ni ser heter den Långt ifrån liten. 
Jag har inte läst den än så jag vet inte vad den handlar om. He,he.

Jag tror att dom här böckerna passar er som läser om vänskap och lite kärlek.  


Kram från Ida!

1 kommentar:

  1. hej Ida, jag har suttit och gjort en header till dej bara för att. Nej men jag hade tråkigt. Jag tog lite bilder på dej från facebook. Den är snart klar så då skickar jag den till dej ! Asså du behöver inte använda den om du inte vill ha den! Vill bara veta vad du tycker<333
    Kram från din kusin

    SvaraRadera