tisdag 17 januari 2012

♥Äventyret efter 2 bussen!♥



Hej Bloggen!♥♥ Idag var jag och min kompis A med om ett litet äventyr, när vi skulle gå hem från bussen så pratade vi och hade bara mys och skojj! Men när vi kom hem och jag skulle låsa upp dörren så letade jag efter nyckeln i min handväska så hittade jag den inte! Jag tömde väskan upp och ner men ingen nyckel! Den var spårlöst försvunnen!! När det hade gått 5 min så tog jag upp min mobil, när jag slog på den stod det 2 missade samtal från min kompis E! Jag fattade inte varför hon ringde, så jag ringde upp min kompis E, Och då sa hon att hon hade hittat min nyckel i bussen vid fyrplatsen. Jag blev så klart URLYCKLIG. Så hon och hennes mamma kom med nyckeln! Så jag och A var räddade!♥♥♥♥


♥Tur att man har kompisar som ställer upp!♥ :o)
Kramen ♥Ida♥!!

1 kommentar:

  1. Verkligen tur att E och hennes mamma kom med nyckeln, annars hade ni fått vänta ett tag innan jag kom hem! ;0)

    Kram mamma♥

    SvaraRadera